diumenge, 3 de març del 2013

Paquita, una dona molt activa

L'altre dia la Silvia em va demanar un encàrrec molt especial... volia que fes la Paquita ja que feia 65 anys....
La Paquita és una dona amb molts gustos i aficions... la seva passió principal són els seus tres nets, l'Adriana, la Julia i en Nil, per això vaig pensar que ells no podien faltar a la foto...
Li agraden molt les vaques, per això em va demanar si les sabates podien ser en forma de vaqueta... li agrada vestir moderna i porta ulleres...
La Paquita li encanta descobrir països nous i llunyans, per això no podia faltar la maleta de viatge amb rodes i algunes banderes per decorar la maleta... També li agrada el whisky, per això a la maleta també hi ha un logo de JB.
Li agrada fer mitja i imagino que li agradarà ensenyar aquesta professió als seus nets, per això li vaig posar a la mà de l'Adriana unes agulles per fer mitja i un cabdell al terra...
Altres aficions que té són la lectura, les sevillanes.... per això vaig unir aquestes dues aficions amb un llibre que fos sobre aquest ball...
Ah! i li agraden els puzzles i col·lecciona sabates de miniatures, en la foto no s'aprecia gaire però aquest puzzle és sobre sabates..


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els blogs que segueixo...